IDENTITATEA PROFESIONISTULUI
Home Decostyle S.R.L., cu sediul social in Cluj-Napoca, Bd. Muncii nr.18, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/4374/2004 si cod unic de inregistrare 16994992 atribut fiscal RO, avand capital social 5.500.000 lei, adresa de corespondenta: Calea Turzii, nr. 110, Cluj-Napoca, 400193, adresa electronica office@chicville.ro, telefon 0744-333.565
CONDITII DE UTILIZARE
Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.chicville.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare.
HOME DECOSTYLE S.R.L. furnizeaza serviciile care sunt subiectul termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, care este administrat de HOME DECOSTYLE S.R.L., se recomanda citirea cu atentie a acestor termeni si conditii. HOME DECOSTYLE S.R.L. isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului www. chicville.ro, ale structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.
HOME DECOSTYLE S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, up-grade-uri etc.
HOME DECOSTYLE S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.chicville.ro, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.
CONDITII DE INTRETINERE SI UTILIZARE A PRODUSELOR
COMUNICARI ELECTRONICE
Comunicarile comerciale prin posta electronica primite din partea HOME DECOSTYLE S.R.L. se realizeaza in cazul in care destinatarul si-a exprimat in prealabil consimtamantul expres pentru a primi asemenea comunicari. Destinatarul comunicarilor comerciale are dreptul de a-si revoca consimtamantul de a primi asemenea comunicari prin simpla dezabonare accesand link-ul potrivit de la sfarsitul fiecarui e-mail.
DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
Intregul continut al site-ului www.chicville.ro, incluzand, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea HOME DECOSTYLE S.R.L. si/sau a asociatilor sai si/sau a partenerilor sai si/sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al HOME DECOSTYLE S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea HOME DECOSTYLE S.R.L. sau a furnizorilor sai de programe si sunt protejate de Legea drepturilor de autor.
Orice eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site poate fi raportata pe adresa de email office@chicville.ro.
ACCESUL LA SITE
HOME DECOSTYLE S.R.L. garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul www.chicville.ro, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor HOME DECOSTYLE S.R.L., fara acordul scris al acesteia.
DATELE PERSONALE
Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila ("persoana vizata"); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal.
COMENTARII, COMUNICARI SI ALTE DATE/INFORMATII
Cei care acceseaza/viziteaza site-ul www.chicville.ro pot face comentarii si orice alte comunicari; pot sa transmita sugestii, idei, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul acestora: nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legislatia in vigoare.
HOME DECOSTYLE S.R.L. are dreptul (dar nu si obligatia) de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. HOME DECOSTYLE S.R.L. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul confera HOME DECOSTYLE S.R.L. si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloc. Se garanteaza, de asemenea, HOME DECOSTYLE S.R.L. si afiliatilor/asociatilor sai sau celor carora le retransmite dreptul de licenta dreptul de a utiliza numele pe care il asociati cu un astfel de continut. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei persoane. HOME DECOSTYLE S.R.L. nu isi asuma nicio responsabilitate pentru continutul mesajelor/comunicarilor afisate/transmise de un utilizator prin intermediul site-ului www.chicville.ro.
SECURITATEA INFORMATIILOR
HOME DECOSTYLE S.R.L. garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. HOME DECOSTYLE S.R.L. nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul. De asemenea, HOME DECOSTYLE S.R.L. nu raspunde pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului pe care este gazduit site-ul.
Pentru platile cu cardul bancar, clientii isi vor introduce datele cardului exclusiv in platforma de plata securizata PayU, Home Decostyle SRL neavand acces la datele privind cardul.
Citeste si Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
GARANTIA LEGALA
HOME DECOSTYLE S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care HOME DECOSTYLE S.R.L. ofera garantie legala conform legislatiei in vigoare. HOME DECOSTYLE S.R.L. nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului special pentru care au fost achizitionate, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului.
Produsele beneficiaza de o garantie legala de 2 ani, termen calculat de la data primirii produsului.
Produsele nu beneficiaza de servicii postvanzare si nici de garantii comerciale, suplimentare in afara garantiei legale.
In eventualitatea defectarii produsului in perioada de garantie, cumparatorul este de acord cu preluarea produsului si trimiterea acestuia inapoi, pentru a fi adus la conformitate in conditiile legii. Pentru aducerea la conformitate a produsului, consumatorul se va adresa in scris direct vanzatorului, trimitand apoi produsul defect la adresa: Cluj-Napoca, Piata Unirii nr. 13, ap. 28, jud. Cluj, in mod gratuit (cu plata la Home Decostyle SRL) prin intermediul serviciului de curierat rapid Urgent Cargus.
In urma constatarii, produsul va fi adus la conformitate prin reparare sau inlocuire.
Daca inlocuirea produsului impune vanzatorului costuri disproportionate in comparatie cu repararea acestuia, vanzatorul il va aduce la conformitate prin reparare, conform OUG nr.140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri.
In situatia in care aducerea la conformitate este imposibila, se va proceda la restituirea totala sau partiala a contravalorii produsului.
Dupa expirarea termenului de garantie legala, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.
MODALITATEA DE CUMPARARE SI LIVRARE
Ofertele afisate pe site-ul www.chicville.ro sunt valabile doar in cazul comenzilor online si sunt valabile in limita stocului disponibil. Ofertele prezentate online pot diferi de ofertele din magazin.
Preturile produselor includ TVA.
Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat pe site-ul www.chicville.ro, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. Cu toate ca avem grija sa ne asiguram ca toate preturile indicate pe site-ul nostru web sunt corecte, pot aparea erori. Cand pretul este in mod evident disproportionat fata de valoarea oricarui(/or) produs(e) comandate de dumneavoastra, va vom informa in cel mai scurt timp posibil pentru a va oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula.
Preturile pot fi revizuite in orice moment, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare nu va afecta vreo comanda a dumneavoastra care a fost inregistrata anterior modificarii preturilor.
Dupa plasarea comenzii pe site, va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a comenzii, la adresa de e-mail specificata in comanda.
Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica a primirii lor.
Confirmarea acceptarii comenzii se face de asemenea prin posta electronica, la adresa de e-mail a cumparatorului specificata in formularul de comanda, dupa ce vanzatorul a verificat stocurile existente. In cazul in care produsul nu se afla in stocul depozitelor, consultantul de vanzari va comunica acest fapt consumatorului in cel mai scurt timp, prin posta electronica, solicitarea fiind considerata inchisa/anulata. Toate sumele avansate de catre consumator drept plata vor fi rambursate consumatorului in termen de 7 zile de la data la care vanzatorul a comunicat consumatorului indisponibilitatea produsului.
Home Decostyle S.R.L nu garanteaza disponibilitatea produselor si nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care articolul respectiv nu se afla in stocul furnizorilor.
In conformitate cu art.8, alin.(9) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de consumator.
Produsul comandat se livreaza in termen de 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii cumparatorului plasate pe site-ul www.chicville.ro, prin curierat rapid - Urgent Cargus, intre zilele luni – sambata la adresa specificata de catre consumator in cadrul comenzii plasate pe site.
In cazul mobilierului, termenul de livrare este de 4-7 zile lucratoare (pentru produsele de mobilier din stoc), respectiv de 7-90 zile (pentru produsele La comanda). In cazul obiectelor de mobilier, termenul de livrare sa calculeaza din momentul platii avansului.
Produsele de mobilier de dimensiuni mari se vor livra pana in fata locuintei.
Cu toate acestea, este posibil sa apara intarzieri din motive independente vanzatorului, ca de exemplu intarzierile cauzate de societatea de curierat rapid in perioada sarbatorilor de iarna, Paste, Black Friday etc., situatie in care vanzatorul va informa clientul cu privire la aceasta situatie si ii va oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea intregii sume achitate.
Pentru fiecare comanda plasata pe chicville.ro se va percepe un cost de transport, ce difera in functie de modalitatea de livrare selectata de client in pagina de finalizare a comenzii:
-
comenzile cu valoare totala mai mare de 200 de lei beneficiaza de livrare gratuita*, in aria de acoperire a companiei de curierat cu care colaboram.
-
pentru comenzile a caror valoare totala este mai mica de 200 de lei, se va aplica un cost de transport in valoare de 16.9 de lei.
-
pentru comenzile care se ridica din magazinul Chic Ville, situat in Piata Unirii nr. 13, nu se plateste taxa de transport.
- pentru metoda de plata "Ramburs" se percepe o taxa suplimentara in valoare de 4 lei. Comenzile platite online cu cardul sunt scutite de aceasta taxa.
Greutatea maxima admisa a unui colet este de 31 kg*, conform prevederilor O.G. 31/2002 privind serviciile postale. *cu exceptia mobilierului.
Pentru transportul mobilierului din categoriile: Masute de cafea, Suporturi flori, Scaune si tabureti se percepe o taxa de transport de 20 lei. Pentru mobilierul din categoriile: Mese, Fotolii, Canapele si banchete, Biblioteci si etajere, Console, Vitrine, Comode si noptiere, Mobilier exterior si Et cetera costul de transport se va comunica ulterior, in functie de greutate, volum si localitate de livrare. Produsele de mobilier de dimensiuni mari se vor livra pana in fata locuintei.
In sensul prezentilor Termeni, se considera ca „livrarea” a avut loc sau se considera ca a fost „livrata” comanda atunci cand dumneavoastra intrati sau o parte terta desemnata de dumneavoastra intra in posesia fizica a produselor, lucru demonstrat de confirmarea codului PIN din patru cifre primit prin SMS si e-mail.
RECEPTIA PRODUSELOR
Pentru a reduce cat mai mult interactiunea umana si a proteja siguranta clientilor si a curierilor, incepand cu data de 30.03.2020 se suspenda serviciile deschidere colet la livrare si confirmare de primire. Se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar, identificarea acestuia facandu-se prin confirmarea codului PIN din patru cifre transmis destinatarului prin SMS si e-mail.
In acelasi timp, intrucat comercializam produse fragile, clientul va verifica starea coletului iar, daca se va constata ca ambalajul este deteriorat, va deschide coletul in fata curierului pentru a verifica produsele si va solicita curierului intocmirea unui Proces-verbal de constatare in acest sens. In cazul expedierilor cu contact redus, daca se va constata ca ambalajul este deteriorat, clientul va reclama acest aspect imediat dupa primirea coletului, inainte de deschiderea acestuia.
In caz de deteriorare a produselor, reclamatia insotita de poze ale coletului deteriorat vor fi transmise in termen de 2 zile pe e-mail catre Home Decostyle S.R.L., la adresa de email: office@chicville.ro. Site-ul www.chicville.ro pune la dispozitia clientilor sai optiunea de deschidere a coletului la livrare, in fata curierului, acest lucru avand rolul de a constata starea produselor comandate la livrare. In caz de deteriorare a produselor, se va intocmi impreuna cu curierul un Proces-verbal de constatare. Procesul-verbal de constatare va fi transmis pe e-mail catre Home Decostyle SRL, in termen de 2 zile.
POLITICA DE PRETURI
In cazul obiectelor de mobilier, Home Decostyle S.R.L. isi rezerva dreptul de a solicita cumparatorului achitarea unui avans.
Totodata, Home Decostyle S.R.L. isi rezerva deptul de a solicita clientilor plata in avans a unei cote parti sau in intregime a contravalorii produselor comandate prin intermediul acestui site, conform unor criterii bazate pe analiza de risc. In aceste cazuri livrarea va fi efectuata numai dupa inregistrarea platii avansului.
In situatia descrisa mai sus, dupa plasarea comenzii pe site, Home Decostyle S.R.L. va transmite cumparatorului prin posta electronica (e-mail) o factura proforma, pe baza careia clientul va efectua plata prin virament bancar, in contul indicat pe factura proforma. Factura fiscala de avans va fi emisa electronic dupa incasarea banilor si va fi transmisa clientului prin posta electronica, precum si in original odata cu livrarea produsului comandat.
HOME DECOSTYLE S.R.L. va putea desfasura orice campanie promotionala referitor la produsele afisate pe site, promotii ale caror conditii vor fi stabilite in intregime de catre HOME DECOSTYLE S.R.L.
CONDITII DE RETRAGERE
1. Comunicarea deciziei de retragere
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanta (vanzare online), fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. cheltuielile postale) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retragere.
Dreptul de retragere poate fi exercitat de catre consumator doar in cazul contractelor incheiate la distanta, de pe site-ul www.chicville.ro.
Exercitarea dreptului de retragere se efectueaza prin completarea FORMULARULUI DE RETRAGERE sau prin exprimarea deciziei de retragere printr-o declaratie neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil la adresa de e-mail: office@chicville.ro, urmand ca Home Decostyle SRL sa confirme prin posta electronica primirea formularului de retragere.
Pentru a putea exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la: denumirea produsului, numarul si data comenzii, data primirii comenzi, adresa, numarul de telefon, contul bancar si titularul pentru restituirea banilor. Daca notificarea se face pe suport de hartie, este necesar sa o semnati.
2. Returnarea produsului
In cazul exercitarii dreptului de retragere conform celor de mai sus, consumatorul are obligatia de a returna sau de a inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere (completarea formularului de retragere). Produsele se transmit la adresa magazinului Chicville situat in: Cluj Napoca, Piata Unirii nr.13, ap.28, jud. Cluj, prin curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului.
In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.
Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.
3. Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
4. Starea produselor returnate
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc., diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie impachetate cat mai compact posibil, iar ambalajul sa respecte urmatoarele conditii:
- exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;
- interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului;
Recomandam utilizarea de ambalaj din lemn sau carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare.
Recomandari si solutii de ambalare pentru pregatirea expedierilor:
-
Alegeti dimensiunile si tipul ambalajului in functie de continutul expedierii;
-
Pentru a preveni deplasarea continutului in colet pe durata transportului, asigurati-va ca utilizati suficient material protector;
-
Plasati bunurile fragile in centrul coletului si asigurati-va ca articolele nu sunt in contact direct unul cu celalalt.
-
Cele sase laturi ale ambalajului trebuie sa fie protejate la interior cu polistiren sau alt material protector;
-
In cazul lucrarilor de arta (tablouri, sculpturi, statuete), se va utiliza ambalaj din lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.
-
Cand aplicati banda adeziva pe cutiile de carton inchise, treceti un rand de banda adeziva deasupra si alte doua randuri pe laterale pentru a le sustine. Cu cat este mai greu coletul, cu atat mai multa banda adeziva este necesara.
La primirea produsului, vanzatorul va verifica starea acestuia si, daca este cazul, il va trimite catre o unitate abilitata pentru determinarea costurilor aducerii la conformitate (reparare), urmand sa constate diminuarea valorii produsului returnat si sa notifice consumatorul despre decizia luata.
5. Returnarea banilor
Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, inclusiv costurile livrarii pentru achizitia produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat diminuarea valorii produsului, conform punctului 4 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.
In cazul in care, cu ocazia achizitionarii produsului, consumatorul a ales un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator, Home Decostyle S.R.L. nu este obligat de a rambursa costurile suplimentare efectuate cu transportul ales de catre consumator.
De asemenea, sumele reprezentand costurile suplimentare aferente livrarii bunurilor (de ex. 3 Lei pentru verificarea coletului la livrare) nu se returneaza.
Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retragere sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retragere din contract.
In cazul exercitarii de catre consumator a dreptului de retragere dintr-un contract care presupune furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, Home Decostyle SRL nu va returna contravaloarea avansului sau a pretului.
POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR
Home Decostyle S.R.L. ofera posibilitatea Cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate expediata pe adresa: office@chicville.ro.
Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediul social al societatii.
Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.
Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. Home Decostyle S.R.L. va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.
Home Decostyle S.R.L. nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care cumparatorul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul Home Decostyle S.R.L.
LIMITELE RESPONSABILITATII
Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in stransa colaborare cu reprezentantii in Romania ai marcilor prezentate pe site, astfel incat Home Decostyle S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site in scopul comercializarii, acestea fiind corespunzatoare celor puse la dispozitia Home Decostyle S.R.L. de catre reprezentantii fiecarei dintre aceste marci in parte. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.
Produsele prezentate si vandute pe site-ul www.chicville.ro, sunt proprietatea Home Decostyle S.R.L..
Home Decostyle S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care Home Decostyle S.R.L. ofera garantie conforma legilor in vigoare.
In cazul in care pretul unui produs a fost afisat gresit, Home Decostyle S.R.L. isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs, daca pretul este disproportionat in raport de valoarea produsului vandut, eroarea fiind evidenta. Vanzatorul va anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, si- i va returnarea sumele incasate cu titlu de plata, daca este cazul.
SERVICIUL IMPACHETARE CADOU
Pot beneficia de acest serviciu doar produsele de mici dimensiuni, care pot fi impachetate in cutie cadou cu dimensiune de 20x20x25 cm.
Serviciul este disponibil la pretul de 12 lei cu TVA inclus, pentru toate comenzile plasate, indiferent de valoarea acestora.
DREPT APLICABIL. LITIGII
Prin folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Conditiile si Termenii de utilizare de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si HOME DECOSTYLE S.R.L. In cazul unor eventuale conflicte intre HOME DECOSTYLE S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta de la sediul vanzatorului.
DISPOZITII FINALE
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Principiile care definesc actiunile noastre zilnice sunt cuprinse in Codul de conduita, care reprezinta ansamblul de reguli care nu este impus prin legislatie sau dispozitii administrative si care defineste comportamentul societatii cu privire la practicile comerciale.
Cumparatorul poate obtine o copie dupa Codul de conduita, printr-o cerere scrisa transmisa la adresa de corespondenta a Home Decostyle SRL, respectiv Calea Turzii, nr. 110, Cluj-Napoca, 400193.